Вівторок, 07.05.2024, 17:31

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 193
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


14:28
Завдання для учнів  Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Завдання для учнів

 Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

під час карантину

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Дата

День

Клас

Тема уроку, матеріали (скорочено)

Домашнє завдання

Вчитель

ПІП

06.04

Понеділок

5

Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображені в оповіданні Г.Тютюнника «Дивак»

Читати с.212-219, відповідати на запитання с.219-220

Тимченко Ю.М.

 

9

Лірика Т.Шевченка періоду заслання і після повернення з нього. Мотиви поезій «Доля», «Росли укупочці…»

Виразно читати поезії; вірш «Доля» вивчити напам’ять; ст.242-243 відповідати на питання.

Микуленко-Козина Л.В.

 

8

В.Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосібнення.

    Опрацювати матеріал на ст.. 326-336; ст..зз6 виконати письмове завдання №2; повністю прочитати повість «Білий кінь Шептало»

Микуленко-Козина Л.В.

07.04

Вівторок

6

Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» Добро і   зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

Читати розповідь, опрацювати біографію Лесі Ворониної (письмово, головні події).

Паламар Ю.В.

 

7

Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

Читати розповідь, опрацювати біографію Марини Павленко (письмово, головні події).

Паламар Ю.В.

 

 

 

 

 

09.04

Четвер

5

Особливості характеру Олеся, його обдарованість

Які мовні засоби вживає Г. Тютюнник для опису його зовнішності?

(1. Зріст: «малий, головою ледь до клямки дістає».

2. Очі: «чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути весь світ».

3. Взуття: чобітки.

4. Одяг: «пальтечко в нього товсте», рукавички.

5. Статура: «сам тонкий».

6. Сила: слабосилий, бо «важко нахилятись: дух спирає, під очима набряка».

У чому ж його дивацтва? Перерахуйте. (Не любить псувати молодий лід, коли дятел шишки їсть; боляче йому, коли щука пліточку впіймала; так любить природу, що передає свою любов до неї на уроці малювання, забувши завдання вчительки намалювати горщечок; жаліє коней, коли дід б’є їх батогом; жаліє стару сосну.)

 

Читати с.220-222,

Складання анкети головного героя

1. Ім’я.

2. Портрет.

3. Уподобання.

4. Ставлення до природи.

5. Вчинки й поведінка.

6. Думки і переживання.

7. Оцінка з боку дорослих.

Тимченко Ю.М.

 

9

Т.Шевченко. Трагедія жінки-матері, боротьби за своє материнство. Жорстокість народної моралі. «У нашім раї на землі»

Ст.230-234 самостійно опрацювати; ст.. 232-234 (виконати письмово)

Микуленко-Козина Л.В.

 

8

В. Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала, характеризує його образу.

Виписати цитати, які розкривають риси характеру коня Шептала; скласти характеристику людини, алегоричним образом якої є кінь.

Микуленко-Козина Л.В.

 

 

 

 

 

10.04

Пятниця

6

Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»

Читати розповідь, скласти характеристику одного з головних героїв (письмово на вибір).

Паламар Ю.В.

 

7

Олег Ольжич «Господь багатий нас благословив». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм.

Читати, опрацювати біографію Олега Ольжича (письмово, головні події).

Паламар Ю.В.

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 303 | Додав: vatanen2016 | Теги: Карантин | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar