Дата
День
|
Клас
|
Тема уроку, матеріали (скорочено)
|
Домашнє завдання
|
Вчитель
ПІП
|
06.04
Понеділок
|
5
|
Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображені в оповіданні Г.Тютюнника «Дивак»
|
Читати с.212-219, відповідати на запитання с.219-220
|
Тимченко Ю.М.
|
|
9
|
Лірика Т.Шевченка періоду заслання і після повернення з нього. Мотиви поезій «Доля», «Росли укупочці…»
|
Виразно читати поезії; вірш «Доля» вивчити напам’ять; ст.242-243 відповідати на питання.
|
Микуленко-Козина Л.В.
|
|
8
|
В.Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосібнення.
|
Опрацювати матеріал на ст.. 326-336; ст..зз6 виконати письмове завдання №2; повністю прочитати повість «Білий кінь Шептало»
|
Микуленко-Козина Л.В.
|
07.04
Вівторок
|
6
|
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.
|
Читати розповідь, опрацювати біографію Лесі Ворониної (письмово, головні події).
|
Паламар Ю.В.
|
|
7
|
Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
|
Читати розповідь, опрацювати біографію Марини Павленко (письмово, головні події).
|
Паламар Ю.В.
|
|
|
|
|
|
09.04
Четвер
|
5
|
Особливості характеру Олеся, його обдарованість
Які мовні засоби вживає Г. Тютюнник для опису його зовнішності?
(1. Зріст: «малий, головою ледь до клямки дістає».
2. Очі: «чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути весь світ».
3. Взуття: чобітки.
4. Одяг: «пальтечко в нього товсте», рукавички.
5. Статура: «сам тонкий».
6. Сила: слабосилий, бо «важко нахилятись: дух спирає, під очима набряка».
У чому ж його дивацтва? Перерахуйте. (Не любить псувати молодий лід, коли дятел шишки їсть; боляче йому, коли щука пліточку впіймала; так любить природу, що передає свою любов до неї на уроці малювання, забувши завдання вчительки намалювати горщечок; жаліє коней, коли дід б’є їх батогом; жаліє стару сосну.)
|
Читати с.220-222,
Складання анкети головного героя
1. Ім’я.
2. Портрет.
3. Уподобання.
4. Ставлення до природи.
5. Вчинки й поведінка.
6. Думки і переживання.
7. Оцінка з боку дорослих.
|
Тимченко Ю.М.
|
|
9
|
Т.Шевченко. Трагедія жінки-матері, боротьби за своє материнство. Жорстокість народної моралі. «У нашім раї на землі»
|
Ст.230-234 самостійно опрацювати; ст.. 232-234 (виконати письмово)
|
Микуленко-Козина Л.В.
|
|
8
|
В. Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала, характеризує його образу.
|
Виписати цитати, які розкривають риси характеру коня Шептала; скласти характеристику людини, алегоричним образом якої є кінь.
|
Микуленко-Козина Л.В.
|
|
|
|
|
|
10.04
П’ятниця
|
6
|
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
|
Читати розповідь, скласти характеристику одного з головних героїв (письмово на вибір).
|
Паламар Ю.В.
|
|
7
|
Олег Ольжич «Господь багатий нас благословив». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм.
|
Читати, опрацювати біографію Олега Ольжича (письмово, головні події).
|
Паламар Ю.В.
|