Неділя, 28.04.2024, 20:50

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Чим Ви, частіше користуєтесь?
Всього відповідей: 159
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


21:21
Завдання для учнів Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину з  УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Завдання для учнів Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину

з  УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ     (12.05-15.05)

Дата

День

Клас

Тема уроку, матеріали (скорочено)

Домашнє завдання

Вчитель

ПІП

12.05

Вівторок

5

Контрольний диктант за ІІ семестр.

Дощ у степу.

https://www.youtube.com/watch?v=yUF9oOm-WzI

Тимченко Ю.М.

6

Повторення вивченого.

с. 222, впр. 584-585

Паламар Ю.В,

7

Контрольний диктант за II семестр

РАНОК

https://www.youtube.com/watch?v=9t0HYYRt9LM

Тимченко Ю.М.

13.05

Середа

5

Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі. Відомості з синтаксису і пунктуації.  Словосполучення і речення.  Другорядні члени речення. Пряма мова. Діалог

С.209 ВПРАВА 511

Тимченко Ю.М.

6

Усний твір про вчинки людей.

Скласти усно твір на 10-15 речень; записати відео розповідь.

Паламар Ю.В.

7

Узагальнення й систематизація вивченого

Перекладіть і запишіть текст українською мовою. Підкресліть слова службових частин мови. Поясніть роль цих слів у тексті.

УТРО В СТЕПИ

Степь не была безмолвной. Голосистые, неугомонные птицы взлетали ввысь и пели так сладостно, с таким упоением, что чуть не замертво падали в травы. Неисчислимый хор звенел над всей степью страстно и неумол- каимо. Невзрачных, сереньких певцов почти невозможно было найти глазом в сверкающей вышине, и потому казалось: здесь поёт весь воздух (По М. Бубеннову).

II. Порівняйте написання виділених с

Тимченко Ю.М.

14.05

Четвер

5

Контрольна робота №9 " Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики" (тестові завдання)  Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики.

ТЕСТИ   С. 201-202

Тимченко Ю.М.

6

Твір-оповідання на основі побаченого.

с. 262, впр. 659

Паламар Ю.В.

7

Контрольна робота 

«Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук» (тестові завдання).

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ»

1. У якому рядку визначення прийменника правильне?
А) незмінна службова частина мови, що виражає залежність іменника та займенника від інших слів.
Б) незмінна повнозначна частина мови, що вживається для зв'язку однорідних членів речення.
В) незмінна службова частина мови, що вживається для зв'язку частин складного речення.
Г) незмінна службова частина мови, що виражає залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні та реченні.

2. У якому рядку всі прийменники пишуться разом?
А) Незалежно/від, на/перед, з/під, за/ради, з/за.           

Б) По/між, згідно/з, під/час, в/продовж, з/поміж.
В) В/наслідок, до/вкола, в/здовж, на/вколо, що/до.

Г) На/впроти, у/зв'язку/з, поруч/з, з/посеред.

3. Визначте, у якому рядку всі сполучники підрядні.
А) Бо, тому що, оскільки, якби, дарма.

Б) Бо, та, проте, начебто, ніби.
В) Але, мов, як, щойно, якщо.
                            

Г) Хай, ні...ні, ледве, й, однак.

3. Частка – службова частина мови, яка:
А) виражає залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні й у реченні;
Б) вживається для зв’язку однорідних членів і частин складного речення, виражає смислові зв’язки між ними;
В) надає реченню або окремим його членам певних відтінків значення або служить для утворення окремих граматичних форм.

4 А) Про  себе  не  говори  ні  доброго, ні поганого;             

Б) Хай добром усе кінчається;
В) Як я люблю оці години праці!;                                                

Г) Мабуть, не вернутись ніколи додому....

5. Визначте рядок, у якому всі вигуки пишуться через дефіс:
А) о/хо/хо, ку/ку, дзень/дзелень, до/зустрічі;               

Б); ха/ха, цок/цок, ой/ой/ой, мур/р/р
В) тпр/у, тс/с, до/побачення, ал/ло;
                                   

Г) оце/так, гей/гей, а/гов, ану/ну;

6. Установіть відповідність між виділеними словами і частинами мови.

1 Прийменник

А Весно, ох, довго ж на тебе чекати

2 Сполучник

Б Відчиняє двері осені вересень

3 Частка

В Нехай увійдуть у хату чистота і спокій

4 Вигук

Г А ніч, мов мати, над тобою долоню на чоло кладе

 

Д За селом знов шелестіли хліба й пахло полином

7.. Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови.

1 Прийменник

А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється

2 Сполучник

Б Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно в добру землю сіє

3 Частка

В Впали сніги, вдарила люта зима

4 Вигук

Г Стрункі сосни велично впираються вершинами в небо

 

Д Ой, яка буря знялася на морі

 

8.Складіть речення, використовуючи заперечну частку.

9. Спишіть речення, поставте розділові знаки, випишіть службові частини мови, назвіть їх, поясніть їх роль.

 Василько підвівся, обтріпуючись із лісу, підбіг до саней.

 

 

 

Тимченко Ю.М.

8

Ускладнене речення. (розбір ускладненого речення)

Впр. № 401 (виконати письмово; зробити розбір трьох речень)

Микуленко-Козина Л.В.

9

РМ. Конспектування тексту науково стилю

Cтор.223; впр. № 513(зробити конспект тексту наукового стилю)

Микуленко-Козина Л.В.

15.05

Пятниця

6

Читання вголос.

с. 234-236, впр. 617

Паламар Ю.В.

 

Переглядів: 195 | Додав: vatanen2016 | Теги: Тимченко Ю.М. | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar