Навичка читання - це основа, яка дозволить нарощувати духовний та інтелектуальний потенціал особистості, її формуванню приділяється максимальна увага на уроках читання.
Зараз видається велика кількість барвистих підручників, існує багато різноманітних методик. Та навчити по-справжньому добре читати непросто. Крім підручників і методик, необхідно усвідомити і практично відпрацювати навички вмінь читати, основою якого є знання особливостей механізму читання, вікових особливостей дітей.
Однак ці автоматизовані в процесі читання операції є складними і різнобічними.
Тому-то важлива не тривалість, а частота читання.
Щоурочні п'яти-семихвилинні читання, віршів, загадок, деформованих текстів, виконання різного роду творчих завдань, промовляння скоромовок дасть змогу викликати зацікавленість до читання, тим самим приведе до розвитку мовленнєвого апарата та підвищення якості і швидкості читання.
Кожен вдалий урок читання - це творчість учителя не тільки на ґрунті солідної професійної освіченості, а й вияв його кругозору, уміння всебічно проаналізувати твір, що вивчається, відповідно і підібрати завдання творчого характеру по темі, постійної турботи про загальний розвиток дітей. Перебудова педагогічного мислення, утвердження ідей особистісно-зорієнтованого навчання, спрямованість на розвиток духовних потреб дитячої особистості, гуманізація відносин – усе це має знайти безпосередній вияв у організації читацької діяльності молодих школярів, яка є найважливішою складовою початкової освіти.
Завантажити
Джерело - http://svitlife.ucoz.net