Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Головна » Дошка оголошень » Вчителям

У категорії оголошень: 12
Показано оголошень: 1-12


Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Вчителям | Просмотров: 9 | Дата: 06.02.2020 | Комментарии (0)

Інформація щодо номерів телефонів «гарячих ліній», що надають інформаційну та консультативну допомогу з питань булінгу, торгівлі людьми, домашнього насильства та насильства за ознакою статі 

Усі «гарячі лінії» працюють анонімно, безкоштовно:  Національна дитяча «гаряча лінія» 

0800 500-225 (зі стаціонарного телефону), 116 111 (з мобільного телефону). 

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 

0800 500-335 (зі стаціонарного телефону), 116 123 (з мобільного телефону).  Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми  та консультуванню мігрантів 

0 800 505-501 (зі стаціонарного телефону), 527 (з мобільного телефону).

Вчителям | Просмотров: 17 | Дата: 09.01.2020 | Комментарии (0)

ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ В ЛЕБ’ЯЗЬКІЙ ФІЛІЇЇ ЗАЧЕПИЛІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ ст.   на ІІ семестр

2018-2019н.р.

Викачати з сервера (14.8 Kb) ]

Вчителям | Просмотров: 104 | Дата: 07.02.2019 | Комментарии (0)

Урок ________________________________________________________

Тема_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Цілі:

навчальна: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм.

Хід уроку

І. Організаційний етап

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: макет слайда, стильове оформлення презентації; визначення необхідності додавання діаграм і схем.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Робота з підручником: § _____________________

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VI. Підбиття підсумків уроку

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § _________________________________________________

VIII Оцінювання роботи учнів

 

 

Вчителям | Просмотров: 118 | Дата: 01.10.2018 | Комментарии (0)

ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!

Природничий факультет Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди оголошує на 2018/2019 н.р. набір студентів на нову спеціальність

«016. Спеціальна освіта»

На навчання для здобуття ступеня “Бакалавр” приймаються особи з повною загальною середньою освітою. Вступники на денну та заочну форми навчання зараховуються на підставі конкурсного відбору. Конкурсний бал обчислюється шляхом додавання балів сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти з конкурсних предметів (балів вступних іспитів) та середнього бала додатку до атестату про повну загальну освіту та додаткових балів, передбачених Умовами прийому та Правилами прийому ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Термін навчання в бакалавраті – 4 роки. Форма навчання – денна та заочна. Є можливість навчатися за бюджетом та за контрактом.

Випускникам буде присвоєна кваліфікація: Учитель-дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку, асистент учителя-реабілітолога, асистент учителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

Конкурсні предмети для спеціальності “016. Спеціальна освіта”: українська мова та література; біологія; історія України або іноземна мова (на вибір).

Абітурієнти не повинні мати дефектів мовлення.

Ознайомитися з умовами участі у конкурсному відборі абітурієнти можуть на сайті університету: http://hnpu.edu.ua (вкладка “Абітурієнту”) та в групі соціальної мережі за адресою: http://vk.com/hnpu_skovoroda_pk.

Адреса приймальної комісії: 61168, м. Харків, вул. Валентинівська, 2 (станція метро “Студентська”), кімн. 110-А, тел.: (057)766-09-60, (0572)68-14-34; е-mail: priimalna@hnpu.edu.ua

Випускники мають широку сферу працевлаштування на сучасному ринку праці: учитель-дефектолог спеціальних та інтернатних закладів освіти; асистент учителя з корекційної освіти; асистент учителя-логопеда; вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку; асистент учителя-реабілітолога; асистент учителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням; учитель-дефектолог приватних центрів гармонійного розвитку дитини; сімейний консультант з питань корекційного розвитку дітей з різними психофізичними вадами; асистент учителя-реабілітолога реабілітаційних центрів.

Ю. Д. Бойчук,

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри здоров’я людини і корекційної освіти

Харківського національного педагогічного університету

імені Г. С. Сковороди 

Вчителям | Просмотров: 208 | Дата: 11.12.2017 | Комментарии (0)

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди запрошує Вас на День відкритих дверей 
27 жовтня 2017 року Вас чекають в актовій залі університету вул. Валентинівська, 2. ауд. 212А 
Відбудеться ознайомлення з правилами прийому до університету, з факультетами, кафедрами, лабораторіями, бібліотекою університету, презентація студентських творчих колективів....

Организаторы: Anna Didorenko

Создано для группы «ХНПУ імені Г.С. Сковороди»

Вчителям | Просмотров: 282 | Дата: 06.10.2017 | Комментарии (1)

Источник - http://zhmurko.ucoz.ua

Начальная школа Японии остается для многих учителей, которые интересуются зарубежным опытом, загадкой. Источники, которые бы детально описывали именно начальную школу Японии, в университетской библиотеки не много: приходится изрядно повозится с имеющейся литературой. И очень интересно когда о жизни в школе говорят от личного опыта. Интересна статья: Бондаренко А. Урок в японской школе //Начальная школа.-2001.-№2.-С.117-123. (Приложение 1).  «В одной из начальных школ мне удалось побы­вать на трех самых обычных школьных уроках в IV классе: математики, родного языка и природоведения».  Свою статью она разбила на вопросы-ответы, на то, что она увидела в школе: статья начинается  словами: «За партой двое: мальчик и девочка», с этих слов начинается описание организационного момента начала урока. Бондаренко А. описывает организационный момент урока, наполняемость класса так: «До урока на доске справа дежурные (два человека) пишут сегодняшнее число, какой сейчас урок, кто отсутствует на уроке. Все дети сидят в классе в три ряда - в два они попро­сту не вмещаются: аудитория небольшая, а в классе 40 человек». В этом есть отличие от нашей начальной школы, где по санитарным нормам: в классе не желательно присутствие больше 25 - 30 учеников.

Продолжениеhttp://zhmurko.ucoz.ua/publ/pedagogika/nachalnaja_shkola_japonii/30-1-0-519

Вчителям | Просмотров: 242 | Дата: 09.09.2017 | Комментарии (0)

Додано оголошення в "Каталог файлів" 27.12.16

Матеріали готові до завантаження.
 

Вчителям | Просмотров: 193 | Дата: 27.12.2016 | Комментарии (0)

На виконання Указу Президента України “Про відзначення 25-ї річниці незалежності України” від 3 грудня 2015 року №675 Міністерство пропонує провести в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України Перший урок у 2016/2017 навчальному році, присвячений відзначенню цієї знаменної дати.

Лист МОНУ від 20.07.2016 № 1/9-385

Вчителям | Просмотров: 202 | Дата: 16.08.2016 | Комментарии (0)