Неділя, 19.05.2024, 06:14

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Яка ОС подобається більше ?
Всього відповідей: 167
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


19:55
Діалог «ПРОФЕСІЇ МОЇХ БАТЬКІВ»виховний захід О.М.Кащеєва

Діалог «ПРОФЕСІЇ МОЇХ БАТЬКІВ»

Мета: поглибити уявлення учнів про різноманіт­ність професій, про важливість і значення кожної з них; розвивати допитливість,творчу фантазію,

винахідливість; виховувати повагу до людей пра­ці, працелюбність.

Обладнання: ілюстрований матеріал«Різно­манітний світ професій»; малюнки із зображен­ням різних предметів.

ХІД ЗАХОДУ

— Відомо, що дитячій допитливості немає меж. Тож розпочати мандрівку до країни Професій по­трібно з анкетування учнів «Моя майбутня про­фесія».

Анкета

1. Ким мрієш стати?

2. Чим подобається тобі ця професія?

3. Кого з людей даного фаху знаєш і хочеш наслі­дувати?

4. Де і ким працюють ваші мами? тата?

5. Чи знаєте ви, хто вони за професією?

6. Хто з вас був на роботі у своїх батьків?

7. У чому важливість їхньої праці для нашої дер­жави?

8. Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього потрібно?

Учитель. Сьогодні ми дізнаємось про цікавий світ професій, про важливість і значення кожної з них, навчимося поважати людей праці. А допомо­же нам у цьому гра-зустріч. Я буду журналістом,а ви — представниками різних професій.

Журналіст. На урок до нас завітають делега­ції кухарів, хліборобів, лісників.

1-й учень

Шофер не любить довго спати,

Із сонцем він встає.

І до машини поспішає —

Важливі справи є.

2-й учень

Ще всі навколо сплять,

Та пекар встати встиг .

Аби духмяним калачем

Ти смакувати зміг.

З - й уч ен ь

Літак веде пілот,

Школярів учитель вчить,

Космонавт в ракеті мчить,

Кожний знає своє діло,

Робить чесно його, вміло.

Дидактична гра «Чия це праця?» Учитель демонструє малюнки, на яких зображено різ­номанітні предмети, і запитує:

— Розкажіть, хто працював,щоб зробити зобра­жений предмет?

— Як називається професія людини, яка це ви­готовила?

— Чий це інструмент?

Журналіст. Чи думав ти коли-небудь над тим, скільки людей працює, щоб ти був нагодова­ний, одягнутий, взутий, щоб дома у тебе було світло вечорами і тепло в холодну погоду, щоб у твоїй шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ти міг сидіти біля радіоприймача чи телевізора і слухати музику?

Якщо б ти задумав порахувати всіх цих людей, то, мабуть, до вечора не порахував би.

Візьми хоча б те, що на тобі самому.

Твою сорочку розкроїли й пошили з тканини на швейній фабриці. Не одна пара рук працювала над цією сорочкою, поки до неї не пришили останнього ґудзика.

Але звідки взялася тканина? її пряли на тка­цькій фабриці з пряжі. Пряжу зробили із бавовни на прядильній фабриці. А бавовна теж «не з неба впала».

Щоб була бавовна, її виростили на полі. А поле треба було зорати та засіяти, а потім ще й не один раз водою полити.

Тепер давай порахуємо,скільки людей було у цьо­му задіяно. Швачка, ткаля, колгоспники на бавовня­ному полі, трактористи, які поле зорали, землекопи, які канал вирили.

Чи всіх ми порахували?

Ні, не всіх.

Ці всі люди шили, кроїли,ткали, пряли, орали, сіяли, пололи, поливали не руками, а знаряддями й машинами.

Ці знаряддя й машини треба було зробити на заводі зі сталі. Сталь варили сталевари із чавуна. Чавун виплавили доменщики із руди. Треба знову всіх перераховувати: швачки, ткалі, колгоспники,трактористи, землекопи, доменщики, сталевари, рудокопи...

Чи всіх згадали?

Ні, не всіх.

Щоб люди знали свою справу, треба, щоб вони цієї справи навчилися. А де цього вчать? В учили­щах,технікумах, інститутах. Але в жодне училище, в жоден інститут не візьмуть неграмотних. А де гра­моти навчають, ти знаєш і сам. У школі. Але хто вчить у школах, в училищах, інститутах? Учителі й викладачі.

А вчити не можна без книжок, без зошитів. Отже, потрібні ще набирачі, люди, які друкують, майстри паперових фабрик.

Так ми ніколи не дійдемо до кінця списку.

Від кожної речі, яку ти бачиш навколо, від стола, від стільця, від чашки, від шкільної парти можна вирушити в таку саму безкінечну подорож заводами, шахтами, рудниками,електростанціями...

Будь-яка річ — це результат праці людей різних професій. Бережіть речі, необхідні для навчання, праці чи відпочинку. Шануйте працю людей.

Життя — це праця й бережливість. А ким хоче бути кожен з вас, коли виросте, ми дізнаємося, зус­трівшись з представниками різних професій.

Запрошуємо делегацію кухарів.

1-й учень Наш кухар, ніби боровик, Надів біленьку шапку.Готує нам він холодник І запікає бабку.

2-й учень

Смачний у кухаря пиріг,

Чудова каша манна!

Він знає про здоров'я всіх—

Йому подяка й шана!

Фізкультхвилинка від кухарів «Падав сніг на поріг».

Журналіст. Запрошуємо делегацію хлібо­робів. Вони пропонують відгадати загадки.

1) В землю кидалося,

На повітрі розгулялося,

В печі гартувалося,

Запахом своїм всіх приваблює. (Хліб)

2) По полю ходить, зерно молотить,,

Жне, косить — хліба не просить. (Комбайн)

3) У пору літню, в час осінній, Навесні — в гарячий час, Косять, жнуть вони і сіють, Орють лан у котрий раз! (Хлібороби)

Журналіст. Чому потрібно берегти хліб? По­ясніть прислів'я.

■ Радість на обличчях, бо врожай на полицях. » Хліб — усьому голова.

Журналіст.А зараз на зміну делегації хлібо­робів запрошується делегація лісників.

1-й учень

Спасибі людям, що зростили ліс: За всі дуби, ялини в пишнім гіллі, І за красу отих зелених кіс, В яких стоять гнучкі берізки білі.

2-й учєнь

Коли б не ліс, не знали б ми про те, Що є фіалка, пролісок на світі... Як у маю конвалія цвіте — Найкраща, найніжніша з-поміж квітів.

3-й учень Вмійте берегти природу! Іду садом, полем, а чи лугом, Буду я природі вірним другом. Не столочу навіть і трави, Я скажу їй: —Зеленій, живи!

4-й учень

Коли лісом буду я іти,

Теж посію зерна доброти.

Побажаю дереву і пташці,

Щоб віки жили у мирі й щасті!

Журналіст. Як ви гадаєте, які зерна доброти можна посіяти в лісі?

Гра «Посій слова у прислів'я»

■ Що посієш... ( те й пожнеш ).

■ Землю красить сонце, а людину... (праця).

■ Бджола мала, ай та... (працює ).

■ Праця людину годує, а лінь — ... (марнує).

Гра з м'ячем «Назви предмети»

Учитель кидає м'яч і називає професію. Учень, який впіймав м'яч, повинен назвати три предмети, що стосу­ються цієї професії.

— Діти, про які професії ви дізналися?

— Що дізналися нового?

— Хто вибрав собі професію? Яку?

— Що потрібно робити, щоб стати спеціалістом в обраній професії?

Переглядів: 412 | Додав: vatanen2016 | Теги: О.М.Кащеєва | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar