Субота, 21.06.2025, 09:31

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Чим Ви, частіше користуєтесь?
Всього відповідей: 159
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог


З появою і зростаючою популярністю електромобілів, у них з'являється все більше недоброзичливців. Якщо ви - один з тих, хто просто терпіти не може ці дорогі, зрадницько тихі і обмежені бляшанки, то ця стаття саме для вас. Ви ж повністю впевнені, що міць і краса бензинових машин назавжди залишаться у вашій душі і що ніякі підступи автовиробників і урядів з їх субсидіями не дозволять електромобілям заполонити дороги? До будь-якої ситуації треба бути готовим. Раптом у вас запитають про електромобілі? Ось список того, про що говорити треба, і про що краще мовчати, щоб з будь-якої розмови про електромобілі виходити переможцем.

Електромобілі занадто дорогі. Обов'язково згадуйте Tesla Roadster, який коштує 100 тис. доларів. Ні за що і ні за яких обставин не говоріть про Nissan LEAF, який коштує приблизно 20-30 тис. доларів. Для порівняння, завжди використовуйте бензиновий автомобіль вартістю 10-12 тис. доларів, не дорожче. Інакше арифметика може опинитись не на вашому боці.

При зарядці електромобіль може перевантажити мережу. Нікому не обов'язково знати, що електромобілі заряджаються вночі, коли всі сплять і не користуються електрикою. Також, не говоріть про те, скільки саме електромобіль споживає електроенергії (3,3 кВт*год для Nissan LEAF) адже це приблизно три фена.

Електромобілі шкідливі для природи. Завжди і за будь-яких обставин повторюйте, що електромобілі - не екологічно чистий вид транспорту. Так само, як і тролейбуси, трамваї і метро, всі вони отримують електрику від електростанцій, які працюють на мазуті, вугіллі чи ядерному паливі. Про шкідливі викиди звичайних автомобілів мовчіть, може ніхто не помітить. І ще одне... Не забудьте про акумулятори. Кажіть, що вони зроблені з отрутохімікатів і вам повірять.

Електромобілі - це лише символ моди на екологічність, нічого більше. Залишайтесь вірні своїм переконанням до кінця, електромобілі - не засіб пересування, а лише модна прикраса для дому.

Ніхто не буде їх купувати. Порівняно невисокі обсяги продажів абсолютно нового товару доводять, що він нікому не потрібен, і ніхто ніколи його не купить. Про те, що виробники не встигають виробляти стільки машин, скільки ринок вимагає, мовчіть, про довгі списки очікування теж мовчіть.

Обмежена дальність їзди. Це ваша територія. Це чи не єдине про електромобілі, що дійсно є правдою. Обов'язково говоріть про це багато і зі смаком. Обов'язково повторюйте слово «обмежений» ніби натякаючи на особистісні характеристики власника таких автомобілів. У звичайних автомобілів ніколи не сідає акумулятор і не закінчується бензин.

Ніколи, ні за яких обставин не говоріть про наступне:

Не згадуйте ціни на бензин. Краще не треба. За своє життя середній автомобіль «з'їдає» бензину на 20 тис. доларів. З таким же пробігом, зарядка електромобіля обійдеться в 4 тис. доларів. А якщо люди почнуть додавати 16 тис. доларів до вартості свого авто, то всім вашим аргументам кінець.

Не згадуйте про технічне обслуговування. Заміна ременів мотора, мастила та інші дорогі «принади» догляду за звичайним автомобілем не стосуються водіїв електромобілів. Про це краще теж мовчати, тому, що це все додає зайві цифри в загальну вартість бензинового автомобіля.

Мовчіть про тишу і плавність їзди. Електромобілі можуть зрівнятися в тиші їзди з автомобілями преміум-класу. Власники Mercedes, Bentley і Rolls-Royce платять величезні гроші за тишу і спокій в салоні. Покупцям електромобілів вони дістаються «в подарунок». Не кажіть про майбутнє. Не згадуйте про прийдешні вдосконалення, які чекають на електромобілі. Не дозволяйте співрозмовникам згадувати про ціну, яка буде падати, про поліпшення акумуляторів, прискорення підзарядки і зростаючу потужність двигунів. Вже зараз електромобілі можна порівнювати за ціною із звичайними машинами. Через кілька років вони можуть стати набагато більш вигідним і зручним варіантом при виборі авто. Поки що концентруйтесь на їх дорожнечі і ні за що не кажіть про майбутнє і про зростання цін на бензин.

Тепер, коли ви знаєте, як правильно ненавидіти електромобілі, ви готові. Можете сміливо починати будь-яку розмову і ви обов'язково переконаєте своїх співрозмовників, що електромобілі - це зла гидота. Удачі!

ПІДТРИМАЙ «ЕКОЛОГІЮ ЖИТТЯ»!

Джерело - http://www.eco-live.com.ua/content/blogs/yak-pravilno-nenaviditi-elektromobili

Просмотров: 396 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 24.04.2017 | Комментарии (0)

Джерело - http://i-fakt.info

  Як повідомляє журнал Nature Communications, група біологів з США вперше змогла вилікувати повну вроджену сліпоту у мишей. За запевненнями видання, це вдалося завдяки використанню редактора геному CRISPR/Cas9. З його допомогою видалили дефектний ген, відповідальний за розвиток сліпоти.
Ще з шкільного курсу біології нам відомо, що очі деяких ссавців містять у своєму складі палички і колбочки. Колбочки дозволяють розрізняти кольори, а палички відповідальні за так зване сутінковий зір, тобто дозволяють розрізняти обриси і предмети при поганому освітленні. Але є у паличок і ще одна функція: вони підтримують і живлять інші клітини сітківки, а їх руйнування призводить до загибелі всієї сітківки і втрати зору. Більшість генетичних мутацій, пов'язаних з втратою зору, зазвичай вражає палички, і людина звичайно втрачає спочатку сутінковий зір, а потім і здатність бачити світ і при денному світлі.
  Як вдалося з'ясувати фахівцям, процесом зростання паличок і колбочок управляє ген Nrl. Якщо цей ген видалити при формуванні зародка, то виникає сітківка, колбочки в якій не вмирають, незважаючи на відсутність паличок. На підставі цього біологи створили ретровірус за допомогою геномного редактора CRISPR/Cas9, заражає і удалявший ген Nrl з ДНК паличок.   В ході серії експериментів на трьох групах мишей з різними ДНК-мутаціями, що видалення гена призводило до зупинки руйнування сітківки. У підсумку гризуни втратили здатність бачити в темряві, але не втратили зір в денний час доби.
Незважаючи на перспективність подібної технології, безпека геномного редактора CRISPR/Cas9 для використання в медичних цілях ще не підтверджена, і його використання для редагування ДНК досі не схвалено і викликає вкрай палкі дискусії в науковому співтоваристві. 

Просмотров: 459 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 24.04.2017 | Комментарии (0)