Субота, 21.06.2025, 09:28

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Чим Ви, частіше користуєтесь?
Всього відповідей: 159
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог


Джерело - http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/oporni-shkoli/aktualni-pitannya.html

Карта опорних шкіл
Презентація станом на 31.01.2017 року

На підставі яких документів діє опорний заклад та його філії?

Опорний загальноосвітній навчальний заклад діє на підставі свого статуту, а його філії відповідних положень про них, що розробляються відповідно до актів законодавства та інших нормативно-правових актів і затверджуються засновником опорного закладу.

Чи буде розроблено положення та типові штатні нормативи для філій опорних шкіл?

До Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, що затверджені наказом МОН № 1205 від 06.12 2010 будуть внесені відповідні зміни.

Положення про філію опорного загальноосвітнього навчального закладу розробляються і затверджуються засновником цього закладу.

Якою буде максимальна наповнюваність класів-комплектів у початковій школі?

Максимальна наповнюваність будь-якого класу визначена частиною першою статті ст. 14 Закону України «Про загальну середню освіту», згідно з якою наповнюваність класів загальноосвітніх навчальних закладів не повинна перевищувати 30 учнів.

Який статус матимуть навчальні заклади, які не входять до освітнього округу?

Змін у статусі навчального закладу у разі не входження його до освітнього округу  не передбачається.

Чи буде дошкільний навчальний заклад філією опорного закладу?

Відповідно до абзацу третього п. 2 Положення про освітній округ філія не є юридичною особою і діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку. Дошкільний навчальний заклад є юридичною особою і, відповідно, філією бути не може. До того ж, філія виконує функції початкової або, за рішенням засновника, основної школи. Тобто виконувати функції дошкільного навчального закладу філія не може.

Чи є обов'язковим в опорній школі наявність 360 учнів? Чи може бути менша кількість?

Ураховуючи, що кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування учнів (вихованців) філій), як правило, становить не менше 360 осіб, то за рішенням його засновника відповідна кількість може бути меншою.

При створенні опорної школи, який законний механізм звільнення із шкіл-філій та набір в опорну школу педагогічних кадрів?

Порядок переведення працівників визначено, статтею 32 Кодексу законів про працю України. Відповідно до статті 36 Кодексу законів про працю України у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується.

Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників, а також повної ліквідації відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України.

 Якщо опорний заклад знаходиться у підпорядкуванні ОТГ, чи можуть до складу округу входити філії, які знаходяться у підпорядкуванні районної ради?

Відповідно до п. 2, 7  Положення про освітній округ засновниками (співзасновниками) опорного закладу, його філій можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради.

Співзасновники укладають договір про спільну діяльність або засновницький договір про утворення опорного закладу, його філії, в якому мають бути визначені питання діяльності опорного закладу, його філій.

Ураховуючи, що освітній округ є об’єднанням навчальних закладів, а філія опорного закладу не є самостійним загальноосвітнім навчальним закладом, вона може бути суб’єктом освітнього округу лише у складі відповідного опорного закладу.

При створенні опорного навчального закладу освітнього округу ОТГ чи є обов`язковою умовою: 1. наявність як мінімум трьох філій; 2.  чи вважається філією опорного закладу НВК без контингенту учнів початкової школи 3.  кількість учнів опорного закладу як правило становить не менше 360 осіб без урахування філій, чи може бути опорною школою заклад з кількістю учнів 200 осіб без урахування філій;4.  чи обов’язковою є наявність в опорній школі двох класів у кожній паралелі вище 4 класу?

Загальнообов’язковість викладених вище вимог актами законодавства не передбачена.

Ким призначається директор опорної школи (конкурсна основа, органи місцевого самоврядування ОТГ чи районним органом  освіти згідно Закону України “Про загальну середню освіту”)? ... Читати далі »

Просмотров: 434 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 25.04.2017 | Комментарии (0)

  1. Українська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи(ОНОВЛЕНО)
  2. Літературне читання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2 - 4 класи (ОНОВЛЕНО)
  3. Українська мова (для шкіл з навчанням російською мовою). Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи
  4. Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  5. Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів (ОНОВЛЕНО)
  6. Природознавство. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  7. Я у світі. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 3 - 4 класи (ОНОВЛЕНО)
  8. Русский язык. Учебная программа для общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения 1-4 классы
  9. Основи Здоров'я. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  10. Фізична культура. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  11. Мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  12. Образотворче мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  13. Музичне мистецтво. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  14. Іноземні мови. Навчальні програми для 1—4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл (ОНОВЛЕНО)
  15. Трудове навчання. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (ОНОВЛЕНО)
  16. Мова іврит. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою 1-4 класи
  17. Гагаузька мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою 1–4 класи
  18. Вірменська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською (російською) мовою 1-4 класи
  19. Болгарська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою 1–4 класи
  20. ... Читати далі »
Просмотров: 393 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 25.04.2017 | Комментарии (0)

Джерелоhttp://zhmurko.ucoz.ua

Людина цікавиться клонуванням з давніх часів і це відображено в багатьох літературних творах і фільмах.

Хоча, клонування людини по суті вважається неетичним, етичні питання, що стосуються того, правильно це чи ні, часто пов’язані з суб’єктивною думкою і емоціями.

Концепція клонування включає в себе видалення ядра з яйцеклітини і приміщення його в іншу запліднену яйцеклітину, у якої було вилучено ядро. Це ядро, у новому місці знаходження управляє розвитком цілісного організму. Незважаючи на те, що клонування є природним процесом у деяких організмів, таких як броненосці, тополі, його можна здійснити і в людей.

Ось 7 аргументів, які проливають світло на неетичну природу і на розвиток нових технологій для безпечного і успішного клонування людини.

1. Соціальна тривога

Одна з найбільших проблем клонування людини полягає в тому, що воно створює унікальну і непросту соціальну конфронтацію. Якщо людина клонує себе і ростить дитину як свою, то це створює дивну ситуацію. Замість того, щоб бути батьком клона, він стає братом клону. Також, в суспільстві клони опиняються в дуже незручній позиції. Як нам слід їх сприймати? Коли додається новий член родини, він перебуває в родинних стосунках з іншими членами сім’ї, а клони з’являються як би “нізвідки”. Відношення з іншими членами родини є простим поняттям, але не реальністю. Така соціальна незручність призводить до психологічних перешкод у розвитку клону.

2. Вимушений психологічний розвиток

У книзі Хлопчики із Бразилії, в різних частинах світу створюють 94 клона Адольфа Гітлера для того, щоб кожен з них убив свого батька для відтворення тих же обставин, які б призвели до появи нового Фюрера. Це більш ніж достатньо підтверджує, що клоновані люди будуть зразками своїх ядерних донорів. У них буде інше життя, так як їх життя можна виміряти. Їх будуть піддавати випробуванням, які вони повинні пройти, так як це те, що сталося спочатку. Це обмежує їх психологічний та соціальний розвиток.

3. Свобода вибору

Всякий раз, коли спливає приголомшливе відкриття, йому протистоять народи, церква, уряд і т.д. Це відбувається через те, що людина завжди боялася змін. Судити про те, наскільки клонування людини є неправильним, залежить від поглядів людини. Із зростанням індивідуалізму в людському суспільстві, вибір залишається за людиною.

4. Уречевлення людини

Якщо людину можна буде виростити в лабораторії як овоч, це підриває саму мету народження. Любов, турбота і біль, через яку проходить мати, щоб народити дитину, уособлює людину. Це частина нашої ідентичності, як живих організмів. Ідея людини як об’єкт, який можна зробити, руйнує його індивідуальність.

Дитина, народжена шляхом клонування не є унікальною, це образ ядерного донора, і у нього немає індивідуальності. Така дитина завжди буде сприйматися, як частина товару, який можна зробити знову і знову.

Люди наділені інтелектом, але використання інтелекту для того, щоб виробляти “недолюдей” є зловживанням влади. Чи будуть з такими людьми поводитися з такою ж повагою і гідністю в суспільстві?

5. Притулок для багатьох

Що, якщо найрозумніший чоловік на землі одружився б на найкрасивішій жінці? Їх сукупний генофонд буде представлений генами відмінної якості. У їхніх дітей буде все, що тільки побажаєш і їм будуть заздрити всі. А тепер додайте до цього безпліддя. Це ускладнює завдання, оскільки, якщо вони не можуть зачати дитину, їм потрібно буде усиновити її.

Що, якщо репродуктивне клонування людини розвинулося б до такої міри, що стане цілком безпечно народжувати своїх дітей, будучи безплідним? Для людей, які не піддаються лікуванню від безпліддя, репродуктивне клонування стане справжнім подарунком. Це допоможе їм уникнути багатьох проблем, у тому числі психологічної напруги пов’язаної з усиновленими дітьми. Це дозволить їм жити так, як і всі інші.

6. Небезпечна процедура

Доллі, найвідоміша вівця-клон прожила 6 років і народила 5 здорових овечок. Вона померла від раку легенів, що досить поширене серед овець. Незважаючи на те, що багато обставин її смерті здадуться звичайними, не всі з цією думкою згодні. Доллі передбачали тривалість життя 11-12 років, але вона померла передчасно. Вважається, що можлива причина передчасної смерті полягала в тому, що її генетичний вік становив 6 років. Так як практично неможливо клонувати новонародженого, клони завжди будуть страждати від цієї аномалії.

7. Вниз по небезпечній стежці

У кіно і книгах часто показуються небезпечні методи генної інженерії. Якщо клонування людини буде заохочуватись, і воно буде прийнято, то хто може гарантувати, що нові технології не приведуть до небезпечного сценарію? Репродуктивне клонування стоїть на порозі дуже небезпечного шляху, що може привести до різних руйнувань.

Просмотров: 504 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 25.04.2017 | Комментарии (0)