Понеділок, 29.04.2024, 03:03

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 193
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологія

Міжнародні стандарти в галузі прав людини ґрунтуються на ідеї участі кожної особи в суспільному житті на засадах рівності й без дискримінації(ООН,1993). Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями фізичного та/або психічного здоров’я є не лише відображенням часу, але й представляє собою ще один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з особливими потребами на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одержання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем проживання та створення необхідних умов для успішного навчання для всіх без виключення дітей, незалежно від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливосте й. Збільшення кількості народження дітей із порушеннями в розвитку не лише проблема українського, але глобального масштабу. Рівень підтримки, гуманізм та терпимість у ставленні до дітей з особливими потребами, можливість надати їм доступну та якісну освіту – показники ступеня розвитку суспільства, в якому вони живуть. Реалізація прав на освіту дітей з обмеженими можливостями здоров'я розглядається як одна з найважливіших завдань державної політики в галузі корекційної освіти. Отримання такими дітьми якісної загальної та професійної освіти є одним з основних і невід'ємних умов їх успішної соціалізації, забезпечення повноцінної участі в житті суспільства, ефективної самореалізації в різних видах професійної і соціальної діяльності. Метою роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, є інтеграція у сучасну систему соціальних стосунків[4,175с.]. Діти народжуються з великими потенціальними можливостями пізнавати світ у всій його красі, жити, розвиватись і творити в ньому. Спілкування є однією з основних людських потреб. Дитина з особливими потребами – не пасивний член суспільства, а особистість, яка має право на задоволення власних соціальних потреб, на працю, відпочинок, створення сімї, пенсійне забезпечення, доступ до культурних цінностей.
Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте. Дітей, які потребують корекції фізичного та(або) розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної кількості дітей у країні. Окрім зростання кількості дітей з обмеженими можливостями, наголошується тенденція якісної зміни структури дефекту, комплексного характеру порушення у кожної окремої дитини. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами. Навчання дітей з особливими потребами ґрунтується на принципах виваженої педагогіки, дієвість яких підтверджується і від використання якої виграють усі діти. Вона передбачає, що різноманітність між людьми є природнім явищем. Через обмеження у спілкуванні, самообслуговуванні, пересуванні розвиток цих дітей значною мірою залежить від задоволення їхніх потреб іншими людьми, а це становить багатогранний процес соціально-педагогічної інтеграції та процесу інклюзії, зокрема. Освіта дітей з особливостями психофізичного розвитку є однією із найважливіших завдань для країни. Це необхідна створення дійсно інклюзивного середовища, де кожен зможе відчувати затребуваність свого існування. Суспільство зобов’язане дати можливість кожній дитині, незалежно від її потреб та інших обставин , повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати повноцінним його членом. Водночас, наше сьогодення - це зміна ціннісних орієнтацій в освіті, визначення розмаїття кожної дитини, обумовлене зміною освітньої парадигми на гуманістичну "освіта для всіх, школа для всіх".[ 6,59 ].
Перед нашим суспільством стоїть гостра проблема залучення наших співгромадян, що мають деякі особливості фізичного розвитку в соціум, проблема їх активної адаптації, соціалізації та розвитку в рамках суспільства і на благо суспільства.
Одним з варіантів вирішення цієї проблеми є розвиток в Україні інклюзивної освіти, націленої на:
• залучення дітей з обмеженими можливостями в освітній процес;
• соціалізація дітей-інвалідів у сучасному суспільстві;
• створення активної поведінкової установки у дітей-інвалідів на впевнене позиціонування себе в сучасному суспільстві;
• вміння перетворювати свої недоліки в достоїнства;
Просмотров: 547 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 14.09.2017 | Комментарии (0)

Згідно річного плану роботи Леб’язької філії Зачепилівської загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів було організовано проведення Олімпійський тиждень з 07 по 15 вересня 2017 року в рамках відзначення Дня фізичної культури та спорту в Україні.

  • до затверджуваного плану проведення олімпійського тижня, у школі було проведено спортивні змагання «Ми за здоровий спосіб життя», учні 1-4 класів намалювали малюнки згідно теми. Спортивні змагання в рамках Всеукраїнського олімпійського тижня пройшли змагання сере учнів молодших класів.

Підведення підсумків змагання.

 

8 клас – 1 місце

9 клас – 2 місце

4 клас – 1 місце

3 клас -2 місце

ФОТО ЗВІТhttp://lebage.ucoz.ua/photo/

Просмотров: 457 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 14.09.2017 | Комментарии (0)

Акція дари осені....

Просмотров: 421 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 14.09.2017 | Комментарии (0)

       Вступ

  1. Українська  гривня: історія  та  сьогодення.
  2. Кунна  система  грошей часів  Київської  Русі.
  3. Гроші  козацької  республіки.
  4. Гроші  УНР 1917 – 1920рр.
  5. Українські  купони.
  6. Історія  нової  гривні.
  7. Грошова  реформа.
  8. Монети. Розмінні  та  обігові монети  України.
  9. Гривня  в  сучасній  Україні.

Список використаної літератури

 

Вступ

      «А в Чигирине де учинил Богдан Хмельницкий монетный двор и денги делают, а на тех денгах на одной стороне меч, а на другой стороне его Богданово имя ».

Цей запис, зроблений Григорієм Кунаковим  три з половиною століть потому, до цього часу хвилює істориків та нумізматів. Адже, московський дияк, побувавший  з

дипломатичною місією в Речі Посполитій, вперше повідомив про те, що на Україні ходили власні гроші. Не польський злотий або російський рубль, а саме перші українські гроші. Повідомлення про монетний двір Богдана Хмельницького є і в польських архівах.Але самі заповітні кружечки з мечем і «іменем Богдановим» поки що не знайдено. Ось і краяться вчені сумнівами  - відомості про гроші є , а самих грошей поки що немає…

         Звісно, перші гроші зявилися на Україні набагато раніше часів правління великого гетьмана. Як тільки відношення «товар - товар» змінилися на «гроші - товар, товар-гроші», тоді й виникли гроші. Грошові відносини на території сучасної України зародилися в VII ст. до н.е. У Північному Причорномор’ї скіфи і греки використовували  в якості грошей  наконечники стріл, затуплюючи їх кінці, щоб в подальшому неможливо  було б  їх використовувати за прямим призначенням. В V ст. до н.е. грекське місто-держава Ольвія починає чеканку монет круглої форми із зображенням грекських богів і богинь. Потім на українській землі ходили гроші римські, візантійські, арабські, сарматські, монети інших імперій і держав. А в кінці X ст.вже нашої ери київський князь Володимир Великий почав чеканку «золотників»  і «срібників»  - перших давньоруських монет із золота і срібла. В середині XI ст. зявляється гривня – срібна монета у вигляді злитка вагою - 200 грамів, а також рубль – більш дрібної частини гривні.

Саме час поговорити про історичне походження слова «гривня»…

ЗАВАНТАЖИТИ РОБОТУ -  http://lebage.ucoz.ua/load/0-0-0-124-20

Просмотров: 376 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 14.09.2017 | Комментарии (0)