П`ятниця, 03.05.2024, 01:52

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Наше опитування
Чим Ви, частіше користуєтесь?
Всього відповідей: 159
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Актуальність проведеної роботи

Особливістю сучасної освіти є широке використання інформаційних технологій. Вони розширюють можливості засвоєння знань та уявлення про  об’єкти і явища, що вивчаються.

Підготовка і повсякденна робота майбутнього вчителя передбачає  оволодіння ним сучасних інформаційних технологій .

Мета

За мету своєї роботи Я поставив створити і розвивати в майбутньому (програмно – методичні пакети, створити власні сайти в системі Юкоз) для підтримки вивчення матеріалів з предмету.

Відповідно до поставленої мети визначив такі завдання:

  1. Розробити проект (ПМП) «Систематика комах».
  2. Розробити проект (ПМП) «Посібник з екології».
  3. Розробити сайт (Біологія та Екологія Сучасне суспільство).
  4. Розробити сайт (Status Live).
  5. Розробити сайт (Леб'язька ЗОШ).
  6. Розробити шаблонну оболонку ПМП за принципом

HTML – програмування.

     3. Підібрати інформаційний та ілюстрований матеріал

         для ПМП «Систематика комах», «Посібник з екології».

                                                          Переваги (ПМЗ)

  • інтерактивність (можливість організовувати послідовність пред’явлення навчального матеріалу );
  • висока інформативність;
  • швидкість пошуку інформації;
  • мультимедійність ;
  • легкість використання інформації;
  • гіпертекстовість (можливість перегляду навчального матеріалу за перехресними гіперпосиланнями);
  • інтегрованість ;
  • конструктивність ;
  • технологічність (легкість реалізації фахового пакета);
  • наявність вебографії ;

                                                                                Етапи створення

I. На першому етапі розроблена концепція ПМП. Тут, з урахуванням стандартів, завдань зоології безхребетних як навчальної дисципліни, основних закономірностей процесу навчання були визначені мета, цілі і завдання ПМП, стратегічні й поточні ідеї, шляхи їх розв’язування.

II. Другий етап був присвячений проектуванню ПМП. На цьому етапі були визначені теоретичні засади побудови сценарію та розроблена структура ПМП на основі передбачуваного механізму взаємодії з користувачем. ПМП побудований з використанням шаблонно-модульних блоків та екранних форм, які поєднуються між собою і подаються у формі схеми типу «дерево» із застосуванням гіпертекстових та гіпермедійних систем, що забезпечують можливість інтерактивного функціонування системи «ПМП – користувач».

III. Проектування змісту ПММ здійснювалося на трьох рівнях: теоретико-пошуковому, технологічному та операційному. На теоретико-пошуковому рівні була визначена загальна модель сценарію. На технологічному рівні створена програма технології навчання та керування навчальною діяльністю користувача ПМП. На операційному рівні визначені форми, способи подачі й пояснення навчальної інформації при взаємодії користувача з комп’ютером.

IV. З метою створення ПМП була розроблена оболонка за принципом web-сторінки. Систематизована інформація зафіксована і закодована за допомогою мови HTML, мультимедійні матеріали створювалися за допомогою програми Macromedia Flash v10.0, дизайн виконаний з використанням програми Adobe Photoshop СS 5, Adobe Dreamweaver CS 4, Adobe Extension Manager CS4, Adobe Toolkit 4.

До даного пакету були включені такі складові:

Пояснювальна записка до вивчення Систематики комах; загальні підходи до визначення систематичної належності комах; представлена загальна систематика комах; наведена характеристика усіх рядів комах та основних родин. Опис ілюстрований фотографіями, переважна більшіст ... Читати далі »

Просмотров: 458 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 06.02.2017 | Комментарии (0)