Понеділок, 29.04.2024, 05:39

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Чим Ви, частіше користуєтесь?
Всього відповідей: 159
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Завдання для учнів 4 класу

 

16.03. Літер.чит (рос.м )  с.151

              Математика с.141 номер 879,141

               Укр.мова     твір-мініатюра"Моя майбутня професія"

17.03.   Математика с.144 номер 901,908.

                Русск.язык   с.137,упр.243

                Укр.чит.    с.146,вивчити вірш "Весна"

18.03.    Природознавство с.135-138

                 Укр.мова впр.265

                 Літер.чит  с.148-149,виразно читати

                 Математика с.139 номер 863, 864

19.03.     Рос.мова ,опрацювати матеріал за підручником с.137, упр.247

                 Литер.чтение  Яковлев Ю.А."Урс и Кет", читать и пересказывать.

20.09.  Математика с.144 номер 905, 906

                Укр.мова опрацювати правило с.113 впр.251 , с.114

                Русск.язык с.79 правило, упр.457 с.80 учебника

 

Учитель       Борозенец  Е.Н.

Просмотров: 209 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Всесвітня історія

Вивчення нового матеріалу

  1. Реформи епохи Мейдзі

Вчитель: У той час, коли Європа йшла шляхом капіталістичного розвитку, в Японії, здавалося, зупинився час. Влада, як і раніше, була у сьогуна, який усунув імператора від реальної влади.

Імператор був затворником у своєму палаці і володів лише релігійною владою. Самураї існували за рахунок панщини та оброку з селян, панувала цехова система.

Робота з документом

Учитель пропонує учням прочитати документ і відповісти на питання.

Текст 1. І. А. Гончарова «Фрегат «Паллада»». Японія 1853 р. Шевченко С. В. Новая история XIX век: 8 кл.: Контрольные и проверочные работы. — М.: АСТ, 2003. — С. 126–127.

«Іноземцям здається, що в разі, якщо вдасться досягти поступок з боку уряду Японії, з японським народом не буде великих клопотів. Він відчуває сильну потребу у розвитку. Порядні люди, особливо серед перекладачів, що спілкувалися з європейцями, нудьгують через відсутність розумового та етичного життя. Нижчий клас теж із заздрістю і здивуванням розглядає наші судна, людей, просить у нас вина, п’є жадібно горілку, хапає кинутий шматок хліба, з дитячою цікавістю вдивляється у дрібниці, ловить на льоту у своїх човнах якусь ганчірку, ховає... Та й вищий клас, здається, обтяжений відчуженням від світу і своїм сонним, безплідним життям... Варто лише кинути заклик – і японці натовпом вирвуться з воріт своєї в’язниці...»

Запитання

1. Визначте характерні ознаки життя Японії.

2. Що вважає автор в’язницею для японців?

Вчитель: Після «відкриття» Японії іноземними державами до країни почали масово ввозити американські та європейські фабричні товари, які підірвали японське мануфактурне і ремісниче виробництво, а також селянську домашню промисловість. В Японії почав зростати рух, учасники якого вимагали вигнати іноземців з країни. Цим скористалися прихильники відновлення влади імператора. У результаті сьогун з роду Токугава був усунений від влади.

У 1868 р. імператора Муцухіто коронують імператором Мейдзі – розпочинається доба «освіченого правління».

Робота з датами

1867–1868 рр. – революція Мейдзі та громадянська війна;

1868-1912 рр. – доба Мейдзі.

Робота з підручником

Учитель пропонує учням самостійно ознайомитися з відповідним текстом підручника й заповнити таблицю «Реформи 1870 – 1880 рр. в Японії».

... Читати далі »
Просмотров: 231 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Завдання для учнів Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину

16.03-20.03

З історії 5,6 класи, основи правознавства 9 клас

Вчитель Іщенко Аліна Юріївна

Викачати з сервера (12.7 Kb) ]

Просмотров: 264 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

6 класс

Личные и возвратное местоимения. Склонение местоимений - МЕСТОИМЕНИЕ

Викачати з сервера (31.9 Kb) ]

Просмотров: 229 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Задания для учеников 3 класса во время карантина

Учитель Задикиян Е.Н.

 

... Читати далі »
Просмотров: 200 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Практична робота з всесвітньої історії 7 клас за оновленою програмою

Викачати з сервера (7.59 Mb) ]

 

 

Просмотров: 205 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

РОСІЙСЬКА МОВА (5 класс, видеоурок-презентация)

Викачати з сервера (12.82 Mb) ]

Просмотров: 195 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Математика 6 класс. Умножение рациональных чисел (Повторение)

Викачати з сервера (461.9 Kb) ]

 

Просмотров: 221 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

6 клас   Географія

Тема: ПІДЗЕМНІ ВОДИ, ЇХ ТИПИ

Копіткою працею маленьких крапельок створено цілий світ печер, підземних ходів і пустот. У легкорозчинних породах (наприклад, солях, гіпсі, вапняках) вода вимиває порожнечі - печери. У великих печерах іноді утворюються підземні озера і річки.

Підземні води мають різне походження: одні з них утворилися в результаті проникнення талих і дощових вод до першого водотривкого шару, інші займають глибші порожнини в землі.

Наприклад. З Біблії ми дізнаємось, як у пустелі Мойсей напоїв свій народ. Для цього він ударив палицею об скелю біля підніжжя гори Хорив, і відразу ж забила джерельна вода. У цьому сюжеті відбиті знання кочових народів про підземні води. Адже біля підніжжя гір під крихким покривом піску і вапна зазвичай збирається дощова вода. Досить розбити цю піщану шкарлупу, щоб добути воду і втамувати спрагу.

    За умовами залягання підземні води поділяють на верховодку, грунтові та міжпластові.

   Верховодка — підземні води, що залягають на невеликій глибині. У посушливий період року випаровуються.

    Грунтові води – це постійно існуючі підземні води, що залягають  на першому від поверхні шарі водонепроникних порід. Вони можуть рухатися по водотривких порід, їх рівень то підвищується, то знижується залежно від кількості опадів. Використовуються у побуті (колодязі) та для зрошення .

      Міжпластові води лежать між двома водотривкими шарами, мають постійний рівень, вода чиста.

     Води, що залягають на глибині під постійним тиском, називають артезіанськими. Якщо в цьому місці пробурити свердловину, то вода сама виливатиметься на поверхню або навіть буде фонтанувати.

     У річкових долинах, ярах, балках підземні води можуть виходити на поверхню, утворюючи джерела.  На великих глибинах підземні води часто містять розчинені солі та гази. Такі води називають мінеральними і використовують як лікувальні.

    Підземні води з температурою понад +20 °С називають термальними. Вони перебувають на великих глибинах або в районах вулканічної діяльності, де виходять на поверхню у вигляді гарячих джерел або гейзерів.

У місцях, де ґрунтові води залягають не занадто глибоко, люди викопують колодязі, щоб добути питну воду. Вода, що просочилася через пори гірських порід, набагато чистіше, ніж в річці або озері. У колодязях легко спостерігати зміну рівня ґрунтових вод

Пояснення типів коло обігу води в природі. Зосередити увагу на великому колі кругообігу води, зазначити роль гірських порід

Функції підземних вод:

  • Зрошування полів в районах бідних поверхневими  водами
  • Регулюють рівень води в річках і озерах
  • Використовуються для питного водопостачання
  • Для водопостачання промислових підприємств

РОБОТА ПІДЗЕМНИХ ВОД

У товщі земної кори, розмиваючи й розчиняючи осадові породи, підземні води утворюють карстові підземні печери, озера, річки.  Підземні води спричиняють ... Читати далі »

Просмотров: 310 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Українська мова  6 клас 17.03.2020 - 20.03.2020

Тема: «Особові та зворотній займенник. Займенники першої, другої та третьої особи»

              Особові займенники вказують на особу або осіб. Займенники першої особи (я, ми) вказують на мовця; другої особи (ти, ви) – на співрозмовника; третьої ( він, вона, воно) – вказують на особу, яка в розмові участі не бере. Усі особові займенники змінюються за відмінками і числами, а займенники третьої особи – ще й за родами в однині.

Викачати з сервера (70.6 Kb) ]

Просмотров: 224 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Умножение  десятичных дробей.

Деление  десятичных дробей на разрядную единицу. (повторение)

Викачати з сервера (432.6 Kb) ]

Просмотров: 203 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)

Завдання для учнів Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину

16.03-20.03

З англійської мови 1-9 класи,

Вчитель Іщенко Аліна Юріївна

Викачати з сервера (18.0 Kb) ]

Просмотров: 256 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 19.03.2020 | Комментарии (0)