Понеділок, 29.04.2024, 09:31

Леб'язька філія Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Найкращий день календаря ?
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Завдання для учнів Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину

23.03-27.03

З історії 5,6 класи,

основи правознавства 9 клас

Вчитель Іщенко Аліна Юріївна

Викачати з сервера (14.1 Kb) ]

Просмотров: 213 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

ЗДЕСЬ НАХОДЯТСЯ ВСЕ ЗАДАНИЯ

7 – 9 КЛАССЫ

ФІЗИКА

ФИЗИКА, 7 класс:  §25-26, выполнить упражнение 26(6);

                               §27, выполнить упражнение 27(1);

ФИЗИКА, 8 класс:  повторить §31, выполнить упражнение 31(4);

                                 Проработать §32, выполнить упражнение 32(5);  

 ФИЗИКА, 9 класс: повторить §33, выполнить упражнение 33(4);

                                 повторить §34, выполнить упражнение 34(4);

                                 повторить §35, выполнить упражнение 35(5).

 

 

Просмотров: 227 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

ТУТ ЗНАХОДЯТЬСЯ ВСІ ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

5-9 КЛАСИ

Викачати з сервера (718.1 Kb) ]

 

Просмотров: 218 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

ТУТ ЗНАХОДЯТЬСЯ ВСІ ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

5-9 КЛАСИ

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА  5 КЛАС

Вчитель Тимченко Ю.М.

ТЕМА Єдність людини й природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям в поезіях М.Рильського «Осінь-маляр із палітрою пишною…»,

Словникова робота.

Палітра-дощечка або пластинка, на якій живописець змішує і розтирає фарби.перен. сукупність кольорів, кольорова гама, характерна для картини або творчості художника.

Маляр- той,хто займається живописом, малюванням.

Маляр-робітник, який фарбує стіни, будівлі загалом

Шати-багате, розкішне святкове вбрання, металева оправа на образах.

Слухати поезію за гіперсилкою:

https://www.youtube.com/watch?v=GhhJnxxgs5g

Осінь-маляр із палітрою пишною

тихо в небі кружляє,

осипає красою розкішною.

Там розсипа вона роси сріблисті,

Там тумани розливає,

Ліс одягає у шати барвисті.

Ліс обливає кольорами дивними,

Ніжно сміється до вітру,

Грає цілунками з ним переливними.

Фарби рожеві, злотисті, червоні,

Срібно-блакитне повітря...

Ніжні осінні пісні тиходзвонні!

Домашнє завдання.

  1. Вивчити напамять «Осінь-маляр із палітрою пишною…»,

ТЕМА, Григір Тютюнник. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини в оповіданні «Дивак»

Домашнє завдання.

Читання  оповідання Г.Тютюнника «Дивак» учнями і  батьками

Напишіть твір – роздум  « Чи потрібні  в світі диваки?»

Намалюйте  ілюстрації до оповідання «Дивак»

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА  6 КЛАС

Вчитель  Паламар Ю.В.

 

Українська література

... Читати далі »

Просмотров: 325 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

ДОМАШІ ЗАВДАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ

Основи здоров’я

5 клас

24.03.2020 Опрацювати тему у підручнику «Особливості гасіння електроприладів», дати відповіді на запитання до параграфу.

6 клас

Основи здоров’я  опрацювати параграфи 26-27 (дати відповіді на запитання)

7 клас

Основи здоров’я  опрацювати параграфи 24-25 (дати відповіді на запитання), виконати у зошиті вправи 15-16 до параграфу 24.

8 клас

27.03.2020 Опрацювати тему у підручнику «Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я», дати коротко письмово характеристику усім видам атмосферних забруднень..

9 клас

24.03.2020 Опрацювати параграф 26 у підручнику,  виконати у зошиті практичне завдання № 11.

 

Просмотров: 212 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

ЗДЕСЬ НАХОДЯТСЯ ВСЕ ЗАДАНИЯ

5 – 9 КЛАССЫ

5 класс  МАТЕМАТИКА

Викачати з сервера (1.93 Mb) ]

Просмотров: 210 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

Завдання для учнів Леб'язької філії Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час карантину

23.03-27.03

З англійської мови 1-9 класи

Викачати з сервера (15.2 Kb) ]

Вчитель: Іщенко Аліна Юріївна

Просмотров: 216 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

ЗАДАНИЯ ДЛЯ 3 КЛАССА 

23.03-27.03

Математика

Тема:Умножение суммы на число.(с.125-126)

Чтобы умножить сумму на число, можно умножить на это число каждое слагаемое и полученные произведения прибавить.

Например:  (4+3)×5=4×5+3×5= 20+15=35

Выполнить № 797,798(устно), №799,805,806,правило выучить.

 

Тема:Множення числа на суму. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Множення різниці  на число. Розв язування задач. Геометричний матеріал.

Завдання.

С.125-129, вивчити правило. Виконати № 805,806,813,814,822,823,832,833.

Українська мова

Тема:Речення. Види речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень.

С.104-109, правило вивчити. Виконати вправи 301,303,307,310,311.

Російська мова

Тема: Время глагола. Правописание частицы не с глаголами.

С.140-144, правило выучить. Выполнить упражнения 280,281,283,284.

Літературне  читання( рос.мова)

Тема: «Автобус: знакомый и незнакомый. Путешествуем по материкам земли.

Задание.С.141-143читать,отгадать загадку. Стихотворение «Бедный заяц» читать выразительно. С. 143-145 читать, отвечать на вопросы. Выполнить задание по внеклассному чтению.

Тема:Автобус: знакомый и незнакомый

Літературне читання

Тема: С.Носань «День блакитної весни», К.Перелістна «Верба», українська народна пісня «Ой,весна красна». В.Чухліб «Журавлі-веселики», А.Костецький «Починається весна».

Завдання. С 127-132, читати виразно. Вірш «Верба» вивчити напам’ять.

Природознавство

Тема: Для чого створюють заповідники? Які легенди про рослини і тварин склали наші предки?

Завдання. С.135-138 опрацювати, відповідати на питання..

Прочитати легенду про тварину.

Основы здоровья.

С. 104-107 читать. Видео. http://youtube.com/watch?v=-HnBbPqzwJg

 

 

Просмотров: 190 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

Учитель Жмурко О.О.

Просмотров: 201 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

Учитель: Жмурко О.О.

http://zhmurko.ucoz.ua/publ/ekologija/koloobig_vodi_u_prirodi/10-1-0-426

Колообіг води у природі

Вода морів, річок, озер, нагріваючись, випаровується. Від цього великі річки міліють, а мілководні часто навіть пересихають. Вода, що випарувалась, утворює росу, туман, хмари.

Хмари - це скупчення водяної пари у повітрі. Молекули води у хмарах можуть об'єднуватися, утворюючи краплі. Як тільки краплі починають важити стільки, що повітря їх не утримує, вони падають на землю у вигляді дощу, снігу чи граду.

Пригадай, як влітку після дощу відчувається свіжість і прохолода. Це тому, що повітря очистилося від пилу, шкідливих газоподібних речовин.

Сніг - це не лише розвага для дітей, а й надійна, легка, пухнаста ковдра для тварин і для коріння рослин, які зимують у ґрунті. Тому і з'явилось прислів'я: «Взимку - сніг на полі, восени - врожай у коморі».

Тож у природі трапляються всі агрегатні стани води та відбувається її перетворення з одного агрегатного стану в інший. Це і є колообіг води в природі.

Охорона прісних водойм

Запаси прісної води на Землі постійно зменшуються, бо з кожним роком зростає її споживання.

Трапляється, що джерела прісної води забруднюються шкідливими для живих істот речовинами. Загалом водойми здатні до самоочищення завдяки тваринам і рослинам, які в них мешкають. Але це потребує дуже багато часу. Тому вже тепер потрібно дбайливо охороняти чистоту водойм. У жодному разі не можна зливати в них відходи лазень, пральних комбінатів, хімчисток тощо. Стічні води заводів, фабрик, тваринницьких ферм потребують очищення.

Для цього будують відстійники, на зливні труби встановлюють фільтри, здійснюють знезараження.

Надійним способом очищення питної води є її знезараження на водоочисних станціях, за допомогою побутових фільтрів тощо.

Пам'ятай! Справа кожного і твоя особиста - піклуватися про чистоту водойм. А це означає, що не слід засмічувати їх побутовими відходами, гіллям дерев.

Підсумки

•    Наявність води - необхідна умова існування всіх живих істот на Землі.

•    У природі постійно відбувається колообіг води.

•    Унаслідок господарської діяльності людини прісна вода забруднюється, зменшуються її запаси на планеті.

•    Охорона водойм від забруднення - справа кожного з нас.

Сторінка ерудита

Справленім дивом нашої планети є озера із солоною водою, їх дуже мало, але неповторність кожного з них не перестає дивувати.

Одне із солоних озер дістало назву Мертве море. Вода в цьому озері у кілька разів солоніша за воду океанів. Мертвим його назвали через відсутність у ньому будь-яких живих істот. А морем - бо воно подібно до моря має великі розміри. Завдяки високому вмісту солей, густина води Мертвого моря велика і людина з легкістю тримається на його поверхні, навіть не вміючи плавати. Тіло плавця просто виштовхується на поверхню озера.

Доведено, що солі Мертвого моря мають неабиякі лікувальні властивості. З них виготовляють різні мазі, шампуні, косметичні креми тощо.

Не залежно від того, в якому стані перебуває вода (рідкому, твердому – лід, чи газоподібному – пара), якщо концентрація солі в ній не перевищує 0,1% - така вода класифікується, як прісна.

Найбільші запаси прісної води, несуть в собі полярні льоди. З прісної води складаються прісні озера, річки та струмки. Відношення кількості всього світового запасу прісної води до об’єму води на планеті складає всього лише 3%.

Переважна більшість запасів прісних вод (понад 90%) закуті в антарктичних льодах.

Вважається, що джерела прісної води є невичерпними. Самовідновлення відбувається в результаті природного кругообігу води в природі. Щорічно в результаті випаровування вод світового океану утворюються колосальні запаси прісної води (близько 525 тисяч км3) у вигляді хмар. Деяка її кількість знову повертається в океани, але основна частина, досягаючи суші і випадаючи там у вигляді дощу, снігу або інших опадів, породжує озера, льодовики, ріки та підземні води.

Розподіл вод річок по континентах далеко не рівномірний. Так, наприклад, на частку Європи та Азії з їх 70-ма відсотками світового населення, припадає всього 39% світових річкових запасів. У найбільш вигідному – в плані забезпечення річковими водами – положенні знаходяться північно-східні та північні регіони Російської Федерації. Тут зосереджено 80% всіх запасів води країн СНД.

Факторами, що відіграють величезну роль у визначенні якості прісних вод, є клімат і геологічні особливості місцевості. До головних кліматичних факторів відносяться частота опадів і їх кількість. У наші дні з’явився ще один важливий кліматичний фактор – це стан екології в тому чи іншому районі. Вирішальну роль в якості річкових вод відіграє такий геологічний фактор, як будова річкового русла. При переважанні вапнякових порід – вода жорстка і прозора. У випадку, коли структура річки складається з більш твердих мінералів, наприклад граніту, че ... Читати далі »

Просмотров: 189 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

Рухи у рослин – процес зміни положення в просторі всієї рослини або окремих її частин. Рослини, як і всі організми, здатні відповідати на різні зміни довкілля змінами у своєму організмі або переміщенням тіла чи його частин. Наприклад, листки кімнатної рослини, яку перенесли на інше місце, через певний час знову будуть обернені в бік найкращого освітлення. У рослин, які не прикріплені до ґрунту, рухи можуть здійснювати переміщення всього організму. Наприклад, в одноклітинної водорості хламідомонади є два джгутики, за допомогою яких ці рослини активно рухаються у воді. Такий рух дозволяє їм знайти місця з найкращим освітленням, втекти від ворогів тощо. Велике значення для рослин має рух цитоплазми всередині клітин, який здійснює переміщення речовин та органел. За допомогою цього руху здійснюється транспортування речовин у рослині, фотосинтез, дихання, живлення тощо. Рухи рослин бувають позитивними (у напрямку до чинника) або негативними (у напрямку від чинника), пасивними й активними. Пасивні рухи виникають під впливом вітру, течій води тощо (наприклад, перельоти насіння кульбаби). Активні рухи можна поділити на ростові та тургорні.

Ростові рухи – це активні рухи рослин, пов'язані з процесами росту. Ці рухи в більшості рослин здійснюються повільно, не пов'язані зі значними переміщеннями всього тіла у просторі і охоплюють лише окремі органи – корінь, стебло, листки, квітки. Ростові рухи є результатом швидшого росту клітин на одному якомусь боці органа під впливом чинників середовища (наприклад, світла, температури). Причиною ростових рухів у рослин є зміна умов існування протягом доби, і насамперед освітленості й температури. Ростові рухи рослин поділяють на тропізми і настії.

Тропізми – ростові рухи в напрямку, який визначається однобічним впливом певного чинника середовища. Ці рухи можуть бути спрямовані в напрямку до подразника (наприклад, рух кошика соняшника в бік до сонця), або від нього (ріст коренів плюща в напрямку, протилежному до світла). Результатом таких рухів є те, що рослина займає в просторі якнайсприятливіше положення й уникає всього небезпечного для її життя. Найбільше значення для рослин мають геотропізми (рухи під впливом земного тяжіння), фототропізми (під дією світла), гідротропізми (під впливом води), термотропізми (під впливом температури) тощо. Настії – неспрямовані ростові рухи, які зумовлені будовою органа і спричинені загальною дифузною зміною відповідного чинника. Такі рухи обумовлені нерівномірним ростом нижньої та верхньої частини листка, пелюсток. їх можна спостерігати протягом доби, коли світло періодично змінюється темрявою. У деяких рослин квітки розкриваються вранці, а на ніч закриваються. Такі "сонні рухи" квітів і листків здійснюються у відповідь на зміну світла чи температури. Квіти кульбаби, латаття білого на ніч закриваються, а вранці розкриваються. А в матіоли й тютюну запашного – навпаки: квітки на світлі закриваються, а за зменшення освітлення – розкриваються. Завдяки настичним рухам відбувається відкривання й закривання продихів, а отже, й регуляція газообміну та випаровування води. Значення настій полягає також у пристосуванні рослин до запилення певними запилювачами, захисті пелюстками тичинок і маточок від несприятливих умов тощо.

Тургорні рухи – це активні рухи рослин, які обумовлені зміною тиску всередині певних груп клітин, унаслідок чого змінюються їхні розміри. Прикладом таких рухів є опускання листків мімози при дотику, розкривання квіток тюльпана при перенесенні з холоду в тепло, заглиблення цибулини у ґрунт протягом зими за допомогою скоротливих коренів тощо. У бобових рослин (квасоля, конюшина) у листках є листкові подушечки. Це особливі утвори при основі черешка або листочка, де містяться великі клітини. Швидка зміна тиску у верхніх та нижніх клітинах унаслідок переміщення води призводить до того, що листкова подушечка працює як шарнір, за допомогою якого листки то опускаються, то піднімаються.

Навчальні матеріали онлайн (pidruchniki.website)

Учитель: Жмурко О.О.

Просмотров: 270 | Добавил: vatanen2016 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)